Vuitè dia. Terradillos – El Burgo Ranero

IMG_3300IMG_3311 IMG_3309 IMG_3306 IMG_3305 IMG_3302

 

 

 

 

 

Diumnege, dia 15. Hem sortit a les sis del matí de Terradillos cap a Sahagún. Per cert que etan en festes, els carrers tots a punt per fer el “encierro” a les set de la tarda. Els bars a tope de jovent quE encara no havia anat a dormir. Hem esorzat i com que l’etapa era de 30 kms, n’hem neutralitzat 8. Hem caminat de Bercianos al Burgo Ranero per un caminet amb filera d’arbres al costat d’una carretera secundàriaaaaaa que només fan servir les bicicletes i algun cotxe dels pobles dels voltants. Molt a prop es veu el trànsit de l’Autovia Burgos -Leon.

Burgo Ranero es diu així per una bassa que hi ha a la sortida del poble, ells en diuen La Laguna, on canten les granotes on s’hi veu una posta de sol magnífica. L’alberg bé, una habitració amb una llietera i un llit per nosaltres sols. El poble està dedol ja que divendres de matinada es va matar una parella molt jove, la noia d’allí, en un accident de cotxe.

Etapa larga que neutralizamos y nos salió perfecta. Al pasar por Sahagún estaban las calles protegidas con barandillas para la tarde que corrían toros a las siete y media. Muchos ciclistas en estas etapas tan largas y con caminos muy buenos. El descanso en El Burgo Ranero me ha ido de maravilla. Hoy he comenzado a caminar como un buen peregrino, ya tenía ganas.

 

 

 


Accions

Informacions

Cap resposta

Una resposta a “Vuitè dia. Terradillos – El Burgo Ranero”

16 06 2014
Olga (18:26:31) :

Hola nois,
Ja esteu arrivant a León. Sahagun en festes. Suposo que no vau veure al actor Carmelo Gómez que es nascut allí i a fet molt pel poble.
M’alegro de que ja estu arrivan. De debò que us enveijo. Jo no hagués pogut fer tans kms.
Que paseu una bona nit i fins demà.
Salutacionssssssss!
Olga

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>