Premis i Bases 2010

Premis

Construcció d’instruments musicals

A la millor construcció

1r premi: Piano de Mónica López (1r B)
2n premi: Guitarra USA de Marc Bello (1r C)
A la millor sonoritat
1r premi: Balalaica d’Aaron Prieto (1r C)
2n premi: Pandereta de Claudia Cisnero (1r B)
Al més original
1r premi: Maraques colador de Jorge Zubiria (1r A)
2n premi: Guitarra de cuina de Sara Núñez (1r A)

Fotografia matemàtica

Lliga matemàtica

Laura Sotomayor (1r C eso)
Carlos Vioque  (1r B eso)
Raül Méndez (1r A eso)

Premis Cangur

Bases

Com és tradicional qualsevol alumne/a de l’institut podeu presentar poemes i narracions en les llengües que s’ensenyen a l’institut. En català i castellà podeu presentar poemes o narracions i en francès i anglès, poemes visuals.

Hi ha tres categories:

• Primer cicle d’ESO
  • Segon cicle d’ESO
  • Batxillerat

Pel que fa als poemes o narracions, el tema és lliure i l’extensió màxima de 2 fulls. Haureu de presentar els treballs escrits a màquina i signats amb un pseudònim. Cal també adjuntar-hi un sobre on figuri per fora el títol, la categoria (primer cicle, segon cicle, batxillerat), el pseudònim i per dintre el nom, els cognoms i el curs i grup. També haureu d’enviar una versió del conte o el poema, amb el vostre pseudònim  al correu electrònic stjordijoanot@gmail.com per tal de facilitar-ne la publicació.

Els premis seran libres i MP4 i es podran atorgar accèssits. Es lliuraran el dia de Sant Jordi a l’institut.

Podreu presentar els vostres escrits a qualsevol professor/a de llengua fins el dilluns 11 d’abril.

El Jurat estarà format per professorat i alumnat de l’institut. Els premis es lliuraran el dia 22 d’abril.

Esplugues de Llobregat, març de 2009