El vídeoMAT és un projecte en el qual els i les alumnes creen vídeos on es responen preguntes que posen de manifest aplicacions de les matemàtiques o la seva presència en l’entorn.
Alguns d’aquests vídeos fan referència a aspectes relacionats amb STEM a l’espai. Us convidem a fer-hi un cop d’ull.
Totes les ombres són iguals?
Escola Jungfrau (Badalona , Barcelona)
vídeoMAT2017
Variaria molt el radi de la Terra si augmentés 10 metres de perímetre?
Institut Pere Fontdevila (Gironella, Barcelona)
vídeoMAT2013
Quina forma han de tenir els paracaigudes per aguantar més temps a l’aire?
Escola Daina – Isard (Olesa de Montserrat, Barcelona)
vídeoMAT2018
How would the Solar System be if Jupiter was a handball ball?
Institut Marta Mata (Montornès del Vallès)
vídeoMAT2018
Quin és el radi solar?
Ins Francesc Macià (Cornellà de Llobregat, Barcelona)
vídeoMAT2015
Quantes persones es necessiten per moure la lluna de la seva òrbita, bufant?
Institut Monsoriu (Arbúcies, Girona)
vídeoMAT2018
Quants bolis bic calen gastar per pintar l’equador de la terra?
Oak House School (Barcelona, Barcelona)
vídeoMAT2016
Si cada dia de la història de la terra construíssim un graó d’una escala, quant tardaríem a arribar a la lluna?
Sagrat Cor de Jesús (Vic, Barcelona)
vídeoMAT2014
És possible aguantar la lluna amb tota la humanitat?
Secció Institut de Gurb (Gurb, Barcelona)
vídeoMAT2017
Quant medeix el sistema solar?
INS Vinyes Velles (Montornès del Vallès, Barcelona)
vídeoMAT2017