1a sessió STAC 14-15 del Vallès Oriental III

  • Es fa una presentació general de la finalitat del seminari i dels membres que en formen part

  • Es presenta el guió de la sessió

  • Geolocalització: D’acord amb la proposta de la XTEC es mira la documentació i es fa referència especial al programa “Apadrinem el nostre Patrimoni” que es veu relacionat i complementat amb el Mobile Histoy Map

A la zona hi ha uns 20 centres interessats en participar en el programa “Apadrinem el nostre patrimoni “ que porten com proposta utilitzar el MHM.

Es farà una reunió a Vilassar el dia 6 per a les direccions dels centres sobre MHM i el dia 11 de novembre al Pallerola per als centres interessats en el “Apadrinem…”

Es presenta la proposta de completar la graella iniciada el curs anterior sobre la seqüenciació de les habilitats TAC dintre de les competències digitals. Es farà per primària i secundària i el treball es farà dins l’horari del seminari.
La graella a completar està a :

Document compartit de seqüenciació d’habilitats TIC ( com arxiu excel)

 – Proposta de temporalització de les competències digitals

– Models i propostes de programació/seqüenciació de Continguts en Competències Digitals

Equips de treball per cicles

A l’apartat d’informacions es parla del

    • Projecte Robotseny que es fa a Sant Celoni amb el suport de l’Ajuntament . En el debat es veu que hi ha molt interès pel tema de la robòtica i es presenta el robot Bee Bot indicat per a Infantil i CI. Aquest robot estarà en préstec al CRP i s’aniran preparant activitats per utilitzar-lo.
      També es veu bé que el CRP disposi també d’un equip de
      Lego We-Do per deixar-ho en préstec i anar animant al professorat a anar incorporant la robòtica al currículum.

  • Hi ha un full informatiu del CRP específic per a temes d’informàtica que es diu TIC-TAC al Baix Montseny I en el que anirem posant totes les informacions que trobem I les que passem pel whasapp.

  • I finalment, actualitzarem les persones i els telèfons del grup de whasapp del seminari TAC.

Aquest article ha estat publicat en Seminaris TAC, TAC/TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.