Fractalia-Gestió Remota.

font :http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Crystal_network_local.png

El Departament d’Educació ha portat a terme una millora amb l’objectiu de fer més àgil el “Servei de suport tècnic, gestió i manteniment dels serveis i equipaments TIC” amb l’ús de la gestio_remota de servidors i estacions de treball. La gestió remota permet la realització de tasques de diagnòstic i resolució d’incidències, així com d’instal·lació, actualització i configuració de programari.

Una vegada finalitzat el desplegament de Fractalia , als centres educatius públics, als Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental, tocaria extreure conclusions i veure realment si aquest nou suport facilita als centres un servei de manteniment més eficient, eficaç i dinàmic. En qualsevol cas durant aquest mesos caldrà veure el volum d’incidències i resolucions de les mateixes en remot.

Durant el desplegament s’han donat diverses tipologies d’incidències :

  1. Instal·lacions no correctes de l’agent de fractalia.
  2. Màquines que han deixat de funcionar després de l’instal·lació de l’agent.
  3. Màquines sense instal·lar l’agent.

Totes aquestes incidències, en el cas que s’hagin detectat cal notificar-les al SAU. El proediment a seguir queda recollit en el documentque es va enviar als centres educatius.

Aquest article ha estat publicat en Gestió Remota, Informacions, TAC/TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *