Competències bàsiques: de la programació a l’avaluació. Primària

Competències bàsiques: de la programació a l’avaluació. Primària

Jornada d’intercanvis d’experiències

El dia 7 d’octubre es va realitzar la jornada de competències bàsiques: de la programació a l’avaluació. Primària, amb el programa següent:


Presentació de la Jornada a càrrec del director dels ST MVO, Sr. Josep Maria Fernández Coromina

Conferència:
De la programació a l’avaluació: una oportunitat de millora

A càrrec de la Sra.
Imma Buñuel (directora de l’ Escola Can Besora, formadora de formadors i membre dels grups de treball en CB de l’ICE de la UAB)
Veure presentació

Descans

Presentació d’experiència:Programació competencial multinivell
Equip de treball de l’ESC. Can Parera (Montornès del Vallès)
Veure presentació
 

 


Presentació d’experiència:El treball per projectes: l’avaluació de les CB.
Equip de treball de l’ ESC. Camins (Les Franqueses del Vallès)
Veure presentació
 

 

[slideshow]

Aquest article ha estat publicat en Innovació Educativa. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Competències bàsiques: de la programació a l’avaluació. Primària

  1. Estrella Simón diu:

    Sisplau, toneu-me a enviar l’arxiu. No puc connectar-me amb els enllaços “veure presentació” de les tres ponències.

    Vaig assistir a la conferència. La intervenció de la Imma Buñuel em va interessar molt.

    Salutacions
    Estrella

    • stmvosseifp diu:

      La presentació de l’ESC. Camins falla, la tornarem a penjar. A les altres presentacions es pot accedir correctament, mira de provar des d’un altre ordinador. Gràcies.

  2. Marta Rosés diu:

    La presentació de l’experiència:El treball per projectes: l’avaluació de les CB de l’equip de treball de l’ ESC. Camins (Les Franqueses del Vallès) no la puc obrir. Hem surt un missatge que diu que l’arxiu està fet malbé. Ho podrieu comprovar i reparar?

    Moltes gràcies!

    Marta Rosés
    Cardedeu

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *