Durant aquesta primera fase de funcionament d’Àtria, per a demanar canvis a les comandes fetes, anul·lar les que siguin errònies o realitzar-ne de noves, caldrà comunicar la demanda per correu electrònic al SAU d’Àtria (sau@atria.cat) i adjuntar una plantilla indicant si es tracta d’una anul·lació o una nova comanda
En tant que les comandes fetes al juliol han estat formalitzades amb les llibreries i les editorials, els canvis s’han de fer mitjançant anul·lació i nova comanda.
Termini per a la sol·licitud de canvis
La recepció dels documents amb les modificacions o noves comandes dels centres es tancarà el 12/9, i es procedirà a transmetre-les a les llibreries. La plataforma Àtria incorporarà les claus d’accés als perfils dels alumnes poques hores després de la recepció d’aquestes claus d’accés que enviaran les editorials, a mida que aquestes ho vagin fent.
Enllaç a l’article complert i a les plantilles d’incidències per descarregar.
Per a dubtes sobre aquest tema,
adreceu-vos al servei d’atenció a l’usuari d’ÀTRIA
telefònic: 902 10 14 65 o per email: sau@atria.cat.