AQUEST CURS EL NOM DE LA NOSTRA CLASSE DE P5 ÉS LA DELS COMEDIANTS I DELS MÚSICS

A l’escola tenim germans i cosins que els agrada molt la música i la màgia. Vam convidar a uns autèntics artistes que ens van fer passar una vetllada molt animada i ens va agradar molt.

Gràcies Ignasi Coma, Pau Ubach i Judit Vivet!

Mireu, mireu…

FOTOS

FOTOS EXPOSICIÓ CAPELLA DE JESÚS

Aquest article ha estat publicat en EDUCACIÓ INFANTIL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *