A l’escola tenim germans i cosins que els agrada molt la música i la màgia. Vam convidar a uns autèntics artistes que ens van fer passar una vetllada molt animada i ens va agradar molt.
Gràcies Ignasi Coma, Pau Ubach i Judit Vivet!
Mireu, mireu…
A l’escola tenim germans i cosins que els agrada molt la música i la màgia. Vam convidar a uns autèntics artistes que ens van fer passar una vetllada molt animada i ens va agradar molt.
Gràcies Ignasi Coma, Pau Ubach i Judit Vivet!
Mireu, mireu…