EXCURSIÓ A LA VALL DE NÚRIA

El 14/10/2011 els alumnes de Cicle Mitjà vam anar a la Vall de Núria. Vam sortir a les 9:00 del matí de la Placeta dels Àngels vam anar fins a Ribes, i allà vam esmorzar.
Al cap d’una estona vam agafar el cremallera de Núria. Era molt dret!
Quan vam arribar vam pujar al “TELECABINA”.Va ser molt guai!
Vam arribar a dalt al “CIM D’ ÀLIGUES”en una esplanada molt gran que hi havia i vam jugar.
Després vam baixar a peu per una muntanya que feia molta pendent i recorria les creus de la”VIA CRUCIS.” Teníem d’anar amb compte de no trepitjar cap caca de vaca!!
Vam continuar baixant i quan vam arribar a baix en aquella esplanada al costat del llac vam dinar.
Després de dinar vam anar a visitar el Santuari de la Mare de Déu de Núria.
I també vam ficar el cap a dins de l´olla i vam tocar la campana!
Vam agafar el cremallera fins a Ribes i després l´autocar fins la Placeta dels Àngels.
Va ser un dia molt divertit !
Alumnes de tercer i quart de Primària.

FOTOS

Aquest article ha estat publicat en EDUCACIÓ PRIMÀRIA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *