JO TAMBÉ HE ANAT A L’ESCOLA PAU CLARIS…
avilana | 9 juny 2017LES COLÒNIES
A tercer de primària vaig anar de colònies. Aquelles colònies eren especials, vam anar a Tarragona. Aquell any ens tocava anar amb quart de primària, tots junts. Per sort ens van deixar triar amb qui compartiríem habitació. Ens van deixar jugar molt temps.
També recordo que l’últim sopar que vam fer a la casa de colònies va ser impressionant, tot el menjar que hi havia allà, m’agradava. Al vespre els monitors ens van preparar una festa espectacular, tot i que la música estava molt forta, va estar súper bé. Hi havia globus “neon” que brillaven en la foscor i també hi havia pintures fluorescents. Va ser increïble!!
Al dia següent tots estàvem molt cansats. Finalment vam tornar amb l’autobús cap a casa. Guardo un record molt bo d’aquestes colònies.
Inés