Mas Casablanca

El dijous, 27 de febrer els alumnes de P3 a tercer hem anat a Taradell a visitar el Mas Casablanca. Hem vist i conegut l’escenari dels contes d’en Fermí i la Valentina i tots els animals que hi viuen. Ens ha agradat molt.

Esquiada de cicle mitjà i cicle superior

Del 29 al 31 de gener els i les alumnes de cicle mitjà i de cicle superior hem anat a esquiar a Vallter. Hem estat a una casa de colònies de Camprodon. Ens ho hem passat molt bé. Esquiar és fantàstic!

Hem anat a la Fageda d’en Jordà

Les nenes i els nens d’Educació Infantil, junt amb les seves mestres, van anar el divendres, 29 de novembre a visitar la Cooperativa la Fageda i a passejar amb el carro per aquest bosc de faigs. S’ho van passar molt bé.

Hem celebrat la castanyada

El dijous, 24 d’octubre vam celebrar la castanyada al pati de l’escola. Les mestres van fer una petita representació i després vam ballar un

es danses.

Hem anat al Fòrum d’Escoles Verdes

El dijous, 14 de novembre vam assistir al Fòrum d’Escoles Verdes que es va fer a Girona. Vam treballar a la Casa de Cultura, vam anar a dinar a la Devesa i a la tarda vam plantar arbres a les ribes del Ter.

Sortida a les coves de Serinyà

El dimecres, 30 d’octubre els cursos de Primària vam anar a Serinyà a veure les coves. Va ser una sortida molt interessant perquè vam aprendre a fer d’arqueòlegs i vam descobrir com vivien els nostres avantpassats.