Avui a la classe hem treballat amb fang, estava molt fred i era molt tou, i per poder manipular-lo molt bé hem utilitzat una mica d’aigua. Quan ja hem jugat una mica amb ell, les mestres ens han ensenyat a fer una castanya, que després hem pintat de color groc i marró, li hem posat una cinta en un foradet que havíem fet amb el punxó i ens han quedat unes castanyes fantàstiques.
TREBALLEM AMB FANG
Leave a reply