I l’hem trobat! Famílies, l’hem trobat!! Avui a la tarda el Tió ens ha trucat al mòbil de la Marta (sí, els tions també es modernitzen!) i ens ha comentat que estava perdut en un parc on hi havien roures, faigs, oliveres, figueres… i que no trobava l’escola!! De seguida hem pensat que debia estar al parc de Canyelles; així que li hem dit que no es preocupés i que no es mogués del lloc, perquè l’anàvem a buscar!!!
Hem estat voltant pel Parc de Canyelles una bona estona buscant el tió… i finalment, l’hem trobat amagat en uns arbustos!! L’hem agafat i abrigat amb un jersei que ens ha deixat l’Amador (el pare de l’Ian). A continuació, hem anat al parc a jugar una bona estona… i la Marta, que li agrada molt la fotografia i que li fem de models perquè diu que som molt fotogènics, ha aprofitat per fer-nos unes fotos “tardorenques” a tots!!
Des d’aquí volem donar-li les gràcies a l’Amador, pare de l’Ian, perquè ens ha acompanyat i ha portat el Tió una bona estona!! Moltes gràcies Amador, per cert… torna quan vulguis!!!
Si voleu veure l’àlbum on hi han totes les fotos, CLIQUEU SOBRE L’ENLLAÇ: http://picasaweb.google.com/100908750144630889372/Nadal?authkey=Gv1sRgCKnMtNGYla7pPw#