Posem els ous dels Triops a l’aigua

Ja tenim l’hàbitat dels Triops preparat. Ara , i després de llegir molt bé les instruccions a seguir , ens disposem a posar els ous a l’aigua.

Prèviament hem de prendre la temperatura. Els Triops són uns animals que no poden patir oscilacions greus de temperatura. Per aquest motiu hem d’estar al cas i cada dia un encarregat prendrà nota durant quatre moments al dia de la temperatura, donarà menjar als triops i els posarà una xeringa d’aigua per tal que no els falti oxígen.

Ho recollirem en una graella que després els nens aniran anotant individualment.
D’aquesta manera treballem la responabilitat alhora que s’inicia els treball de les unitats de mesura.

FULL DE REGISTRE DEL NAIXEMENT DELS TRIOPS

Més endavant us anirem informant del procés de naixement dels Triops. Fins aviat!!!!

Els regals dels Reis

Els Reis ens van deixar a l’escola dos obsequis, un “puzle de 200 peces de “Star Wars” i un joc científic : “El món prehistòric dels l triops”
El joc dels TRIOPS , uns animals prehistòrics els quals es consideren uns fòssils vivents ens permetran dur a terme un treball de ciències i investigació del qual podreu gaudir a través del bloc. Fins aviat!

La Susanna ens visita

Aquesta tarda hem rebut la visita de la Susanna, la mare de la Joana, que ens ha explicat moltes coses sobre els vertebrats i els invertebrats, de les quals algunes ja les sabíem i d’altres les hem descobert amb ella.

Ha preparat activitats molt dinàmiques i ens ha ensenyat material ( molt valuós) que ens ha deixat a la classe per poder estudiar amb més detall.

Ara ja som tot uns experts en insectes i és per això que aviat ens dedicarem a fer un cicle de conferències que prèviament haurem de preparar. Us hi anirem informant.

Gràcies per tot Susanna!

Depèn de com es miri!

Aquesta activitat tenia com a objectiu principal el treball dels punts de vista de les persones des de diferents perspectives , amb el treball de la plàstica i una posterior reflexió ( i algú una rentada de cap)…

L’avaluació de l’activitat va ser molt positiva. Els nens i nenes van entendre el missatge i durant els conflictes que sorgeixen en la vida de l’aula recuperem les reflexions fetes i les posem en pràctica.
Ho tornarem a repetir però … no amb pintura! Amb retoladors millor!

QUIN VIRUS!

La setmana passada va passar quelcom excepcional a la classe dels Mags! Tal i com les gràfiques mostren, gràfiques què varen fer els mags que van ressistir a la “Màgia dolenta” d’un virus desconegut, la quantitat d’absències per alumnes malalts va ser molt elevada.Gràfiques malalts 3r A

Nosaltres vam aprofitar per aprendre a elaborar i interpretar gràfiques. Ja diuen que de tot podem aprendre!