DIVENDRES VAN VENIR LES CASTANYERES A L’ESCOLA, I ENS VAN PORTAR CASTANYES A LA CLASSE!!!!
TASTET DE FRUITES DE LA TARDOR
TOT EL CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM CELEBRAT UNA ACTIVITAT CONJUNTA DE LA TARDOR: TASTAR ALGUNES DE LES FRUITES CARACTERÍSTIQUES DE LA TEMPORADA: PERSIMON,POMA,MONIATO,CODONY,TARONJA,MAGRANA,RAÏM ,……..
P3 ANEM A BUSCAR CASTANYES!!
DIMECRES ELS NENS I LES NENES DE P3 VÀREM ANAR A BUSCAR CASTANYES. lA MARIA CASTANYERA VENIA CAP A L’ESCOLA I VA PERDRE LES CANTANYES PEL CAMI ( EL CISTELL TENIA UN FORAT). eNS VA ENVIAR UNA CARTA ON ENS DEIA QUE NECESSITAVA AJUDA. tANT ELS CASTELLERS COM ELS GEGANTS VÀREM ANAR ALS JARDINS DE L’AJUNTAMENT A RECULLIR-LES.
INFANTIL FEM PANELLETS !!!
TOT EL CICLE AVUI HEM FET PANELLETS, GAUDIU DE LES IMATGES!!!!
P3
P4
P5
P4
EL PASSAT DILLUNS 12 I EL DIUMENGE 18 D’OCTUBRE GRUPS DE FAMÍLIES DE LA CLASSE DE L’ESPAI I DE LA MOLA, VÀREM FER UNA SORTIDA CONJUNTA PER PUJAR A LA MOLA. TOTS, INFANTS I GRANS , VAM PASSAR-HO MOLT BÉ FENT EL CIM I GAUDINT DEL NOSTRE ENTORN I DE LA NATURA.
TALLER AIGUA DE P3
CORRELLENGUA
EL PASSAT 2 OCTUBRE VÀREM CELEBRAR EL CORRELLENGUA A L’ESCOLA, PER AQUEST MOTIU EDUCACIÓ INFANTIL VÀREM PREPARAR UN ESMORZAR TÍPIC I CANTAR CANÇONS.
AQUÍ TENIU UN RECULL D’IMATGES
P3
P4
P3 : PSICOMOTRICITAT
HEM INICIAT JA LA PSICOMOTRICITAT!!
AQUÍ TENIU UN RECULL D’IMATGES
P3A
P3B
P5:Primer dia de psicomotricitat
Tots i totes desitjàvem tornar a fer psico! Ens ho vam passar molt bé: vam trepar per les cordes i teles, vam jugar a construccions gegants, a disfresses….vam passar una bona estona
P5:Experiments amb aigua
Experiments amb aigua
Hem fet dos experiments amb aigua coma principal ingredient. Aprofitem que som la classe de les sirenes i els tritons, i observem les propietats de l’aigua. El primer experiment consistia en diluir pintura dels colors primaris, i barrejar-los. vam descobrir quins colors sortien de les barreges.
El segon experiment consistia en barrejar dins una ampolla, colorant blau amb aigua, i oli. Si ho movem a poc a poc es veu com l’oli sura (reflexió d’un nen de la classe: “l’oli pesa menys que l’aigua, per això es a dalt”).