1.- Veurem un vídeo per conèixer el nom dels instruments: Aprenem els seus noms?
2.- Escoltarem la cançó El cant de la senyera.
3.- Visualitzarem aquestes imatges i seguidament realitzarem en parelles l’activitat Acústica.
4.- Farem l’activitat d’Alexandria: Els instruments de l’orquestra.
5.- Anirem a la pàgina d’xtec: Instruments de l’orquestra i realitzarem una lectura dels instruments de manera individual, tot deixant per al final l’activitat “respon i encerta”. OD: Una vegada finalitzades aquestes activitats es poden realitzar altres de la mateixa pàgina.
6.- Realitzarem la recerca en grups de 4 de la història de l’edifici del Palau de la Música (tant del seu constructor, com de la seva sonorització…), per tal de fer una presentació Openoffice a l’ordinador. (Pots tenir ajuda: clica aquí).
7.- Realitzarem una exposició del treball realitzat del Palau de la Música amb suport visual.
8.- Veurem un vídeo de l’orgue.
9.- Escoltarem un fragment de l’obra “Tocata i fuga en re m” de J.Sebastian Bach on sentirem l’orgue.
10.- Realitzarem l’activitat per parelles: Famílies d’instruments.
11.- Realitzarem individualment l’activitat d’educa play anomenada orquestra.
12.- Realitzarem un petit test per tal de veure que hem assolit i que ens cal repassar.
