EL BON ÚS DE LES XARXES SOCIALS

El passat 17 de setembre, a l’Institut Sòl de Riu d’Alcanar es va fer una xerrada destinada als alumnes de 1r i 2n d’ ESO. La xerrada va estar a càrrec de la regidoria de Joventut de l’Ajuntament d’Alcanar i tractava sobre el bon ús de les xarxes socials.

En aquesta xerrada es va parlar de l’important que és tenir unes contrasenyes segures amb diferents caràcters (majúscules, minúscules, números, signes…), van aconsellar de tenir les xarxes supervisades per un adult per poder controlar els comentaris ofensius, agressions, ciberatacs… fets que s’han de denunciar.

I una advertència molt important que els van donar va ser que mai s’ha de donar informació privada a cap desconegut i que avui en dia les xarxes socials poden ser molt perilloses si no se’n fa un bon ús.

Gina Reverter Sancho

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *