Mirall del meu bloc.Experiència des de 0 d’un mestre.No només un recurs educatiu, una guia dins la vida professional a través de les meves experiències.Dedicat als navegants perduts, com jo.Un bloc a XTECBlocs
jo també sóc mestre d´infantil i també faig servir la mateixa aparença, en provaré una altre que permet inserir una imatge a la capçalera.
m´agrada la teva tasca.
Per a mi l’escola n’és una, sigui pública o privada, els professionals que hi treballem dins d’aquests edificis anomenats escoles som mestres.Si tens recursos i/o idees no dubtis en enviar-les.Gràcies
judith
Hola!
Aqui jo em perdo la meva mestra ens va dir que ho miressim i comentessm les cançons de la patria però nomes n’hi d’infantils jaja no sé.
Bé però he vist un article de la violència de gènere i crec que no es que faltin interprets sinó que els que es presenten no són agafats però potser hi ha més intèrprets d’altres camps i no del judicial. Les sortides de traducció i interpretació poden arribar a ser molt bones però no són tan facils d’aconseguir. Normalment acabes treballant per una editorial i cobres molt poc.
PS: On són els documents de la república?
Atentament
Judith F.
hramos2Post author
De la república no sé, com a molt antic hi ha un dossier de l’any 1989 de les Llars d’infants sobre la Castanyada.El trobaràs a l’apartat Materials, Recursos i Cançons
I PER ENCETAR AQUEST ANY AMB CREATIVITAT
US PROPOSE
LES CAIXES.
GUARDEU TOTES LES CAIXES POSSIBLES
ON, FINS FA POC,
ESPERAVEN
SER ALLIBERATS
ELS VOSTRES REGALS I…
…A IMAGINAR I CREAR AMB ELLES
i per fer boca ahi van unes paraules de Tonucci ( PAG 72 ” ELS CENT LLENGUATGES DELS INFANTS” ROSA SENSAT
…PERÒ, PER QUÈ LA CAPSA?
LA CAPSA S´ASSEMBLA AL FANG I SI EL FANG ÉS AMB DIFERÈNCIA LA JOGUINA MÉS BONICA I MÉS RICA, LA CAPSA, GAIREBÉ LA JOGUINA MÉS BONICA. EL FANG NO ÉS RES I POT ESDEVENIR QUALSEVOL COSA ; LA CAPSA HA ESTAT ALGUNA COSA PERÒ POT ESDEVENIR GAIREBÉ QUALSEVOL COSA. LA CAPSA ÉS CERTAMENT MENYS DÚCTIL QUE EL FANG, I TAMBÉ QUE EL PAPER I EL CARTRÓ QUE LA FORMEN, PERÒ TÉ CARACTERÍSTIQUES NOVES QUE LI OTORGUEN UN VALOR PARTICULAR. LA CAPSA TÉ UNA FORMA PRÒPIA I POT CONVERTIR-SE EN UN CONTENIDOR O EN UN MÒDUL DE CONSTRUCCIÓ. PERÒ LA CAPSA TÉ UNA HISTÒRIA, ERA LA CAPSA D´ALGUNA COSA , CONTENIA ALGUNA COSA I AQUESTA FUNCIÓ S´HA ACABAT; ARA JA NO SERVEIX I L´HAN LLENÇADA. PER TORNAR A UTILITZAR-LA CAL OBLIDAR AQUESTA HISTÒRIA, DESCOBRIR EL QUE ÉS NOU EN EL QUE ÉS VELL, SABER VEURE LA CAPSA D´UNA MANERA NOVA, DISPONIBLE PER NOVES FUNCIONS, PER NOUS SIGNIFICATS…
…EDUCAR EN LA CREATIVITAT, ENTESA COM LA CAPACITAT DE TRENCAR ESQUEMES, DE DESMUNTAR I TORNAR A MUNTAR SIGNIFICATS; EN RESUM, EDUCAR EN LA “REUTILITZACIÓ”, LA QUAL COSA, A MÉS CLAR AVANTATGE ECONÒMIC, EN TÉ UN MÉS IMPORTANT PER A NOSALTRES: EL COGNITIU…
…LA CREATIVITAT NO ÉS ( NO ÉS NOMÉS) L´EXPRESSIÓ LLIURE, SINÓ QUE VA UNIDA A LA REFLEXIÓ SOBRE LA REALITAT PER TAL D´ARRENCAR DE LES RÍGIDES LLEIS DE LA FÍSICA NOVES POSSIBILITATS D´INVENCIÓ I EXPRESSIÓ.
Feu una ullada al meu bloc, hi ha més coses, …
Dolors
Missatge que m´han enviat del Safareig
Oh! benvinguts, passeu, passeu,
de les tristos en farem fum,
a casa meva és casa vostra
si és que hi ha… cases d’algú.
Del so de la música del Sisa, les seves paraules ens inviten a seguir obrint les portes per crear complicitat i visibilitat del que passa dins i fora de l’escola dels més petits.
El que anem fent entre tots, contribueix al reconeixement de la importància de la qualitat d’intervenció educativa des que neix l’infant.
Estem segurs que aquest any 2008 farem un pas més pel reconeixement d’aquesta etapa. Ho podrem aconseguir obrint les portes, trobant la complicitat en la comunitat educativa. Una casa, un projecte, que es va construint entre tots. Pas a pas, deixant temps i espais pel debat i el diàleg, contrastant els referents pedagògics i coneixent diferents realitats del món, que emmirallen projectes de qualitat.
Bona entrada al 2008 i en veu molt alta cridem ben convençuts als quatre vents: això és possible!!!!
Aina
Hola tothom.
Sóc l´Aina i visc a Barcelona ciutat.
Treballo a una escola concertada i he de dir que m´encanta aquesta pàgina per la quantitat de recursos que té.
Espero poder-vos aportar també a vosaltres alguna cosa bona!!!!
A reveure!
Aina
Manel Vidal
hola,
el motiu d’aquest missatge és posar-me en contacte amb la persona que duu aquest espai web per parlar-ne a través de correu electrònic sobre uns temes d’educació i mitjans de comunicació.
Sóc el director d’un programa de ràdio que dintre de poc sortirà en una ràdio catalana que tractarà sobre educació i volia mantenir un contacte per si hi vol col·laborar. Actualment estem començant a detallar el projecte i tenim les portes obertes.
jo també sóc mestre d´infantil i també faig servir la mateixa aparença, en provaré una altre que permet inserir una imatge a la capçalera.
m´agrada la teva tasca.
què passa amb els mestres de l’escola concertada?
Per a mi l’escola n’és una, sigui pública o privada, els professionals que hi treballem dins d’aquests edificis anomenats escoles som mestres.Si tens recursos i/o idees no dubtis en enviar-les.Gràcies
Hola!
Aqui jo em perdo la meva mestra ens va dir que ho miressim i comentessm les cançons de la patria però nomes n’hi d’infantils jaja no sé.
Bé però he vist un article de la violència de gènere i crec que no es que faltin interprets sinó que els que es presenten no són agafats però potser hi ha més intèrprets d’altres camps i no del judicial. Les sortides de traducció i interpretació poden arribar a ser molt bones però no són tan facils d’aconseguir. Normalment acabes treballant per una editorial i cobres molt poc.
PS: On són els documents de la república?
Atentament
Judith F.
De la república no sé, com a molt antic hi ha un dossier de l’any 1989 de les Llars d’infants sobre la Castanyada.El trobaràs a l’apartat Materials, Recursos i Cançons
que vol dir caduixa .
gracies.
Hola envie una proposta:
En primer lloc: BON ANY CREATIU PER A TOTHOM
I PER ENCETAR AQUEST ANY AMB CREATIVITAT
US PROPOSE
LES CAIXES.
GUARDEU TOTES LES CAIXES POSSIBLES
ON, FINS FA POC,
ESPERAVEN
SER ALLIBERATS
ELS VOSTRES REGALS I…
…A IMAGINAR I CREAR AMB ELLES
i per fer boca ahi van unes paraules de Tonucci ( PAG 72 ” ELS CENT LLENGUATGES DELS INFANTS” ROSA SENSAT
…PERÒ, PER QUÈ LA CAPSA?
LA CAPSA S´ASSEMBLA AL FANG I SI EL FANG ÉS AMB DIFERÈNCIA LA JOGUINA MÉS BONICA I MÉS RICA, LA CAPSA, GAIREBÉ LA JOGUINA MÉS BONICA. EL FANG NO ÉS RES I POT ESDEVENIR QUALSEVOL COSA ; LA CAPSA HA ESTAT ALGUNA COSA PERÒ POT ESDEVENIR GAIREBÉ QUALSEVOL COSA. LA CAPSA ÉS CERTAMENT MENYS DÚCTIL QUE EL FANG, I TAMBÉ QUE EL PAPER I EL CARTRÓ QUE LA FORMEN, PERÒ TÉ CARACTERÍSTIQUES NOVES QUE LI OTORGUEN UN VALOR PARTICULAR. LA CAPSA TÉ UNA FORMA PRÒPIA I POT CONVERTIR-SE EN UN CONTENIDOR O EN UN MÒDUL DE CONSTRUCCIÓ. PERÒ LA CAPSA TÉ UNA HISTÒRIA, ERA LA CAPSA D´ALGUNA COSA , CONTENIA ALGUNA COSA I AQUESTA FUNCIÓ S´HA ACABAT; ARA JA NO SERVEIX I L´HAN LLENÇADA. PER TORNAR A UTILITZAR-LA CAL OBLIDAR AQUESTA HISTÒRIA, DESCOBRIR EL QUE ÉS NOU EN EL QUE ÉS VELL, SABER VEURE LA CAPSA D´UNA MANERA NOVA, DISPONIBLE PER NOVES FUNCIONS, PER NOUS SIGNIFICATS…
…EDUCAR EN LA CREATIVITAT, ENTESA COM LA CAPACITAT DE TRENCAR ESQUEMES, DE DESMUNTAR I TORNAR A MUNTAR SIGNIFICATS; EN RESUM, EDUCAR EN LA “REUTILITZACIÓ”, LA QUAL COSA, A MÉS CLAR AVANTATGE ECONÒMIC, EN TÉ UN MÉS IMPORTANT PER A NOSALTRES: EL COGNITIU…
…LA CREATIVITAT NO ÉS ( NO ÉS NOMÉS) L´EXPRESSIÓ LLIURE, SINÓ QUE VA UNIDA A LA REFLEXIÓ SOBRE LA REALITAT PER TAL D´ARRENCAR DE LES RÍGIDES LLEIS DE LA FÍSICA NOVES POSSIBILITATS D´INVENCIÓ I EXPRESSIÓ.
Feu una ullada al meu bloc, hi ha més coses, …
Dolors
Missatge que m´han enviat del Safareig
Oh! benvinguts, passeu, passeu,
de les tristos en farem fum,
a casa meva és casa vostra
si és que hi ha… cases d’algú.
Del so de la música del Sisa, les seves paraules ens inviten a seguir obrint les portes per crear complicitat i visibilitat del que passa dins i fora de l’escola dels més petits.
El que anem fent entre tots, contribueix al reconeixement de la importància de la qualitat d’intervenció educativa des que neix l’infant.
Estem segurs que aquest any 2008 farem un pas més pel reconeixement d’aquesta etapa. Ho podrem aconseguir obrint les portes, trobant la complicitat en la comunitat educativa. Una casa, un projecte, que es va construint entre tots. Pas a pas, deixant temps i espais pel debat i el diàleg, contrastant els referents pedagògics i coneixent diferents realitats del món, que emmirallen projectes de qualitat.
Bona entrada al 2008 i en veu molt alta cridem ben convençuts als quatre vents: això és possible!!!!
Hola tothom.
Sóc l´Aina i visc a Barcelona ciutat.
Treballo a una escola concertada i he de dir que m´encanta aquesta pàgina per la quantitat de recursos que té.
Espero poder-vos aportar també a vosaltres alguna cosa bona!!!!
A reveure!
Aina
hola,
el motiu d’aquest missatge és posar-me en contacte amb la persona que duu aquest espai web per parlar-ne a través de correu electrònic sobre uns temes d’educació i mitjans de comunicació.
Sóc el director d’un programa de ràdio que dintre de poc sortirà en una ràdio catalana que tractarà sobre educació i volia mantenir un contacte per si hi vol col·laborar. Actualment estem començant a detallar el projecte i tenim les portes obertes.
moltes gràcies.