L’autor de la nostra mascota Soca

Fa molts anys, totes-soques.jpgquan anavem a estrenar l’edifici de l’escola on som ara i vam saber que tindriem espai per una biblioteca, vam convocar un concurs entre els nens i nens , nois i noies de l’escola per trobar una mascota relacionada amb els arbres i “el bosc”, que va ser el nom que vam posar a la bibloteca.

Va guanyar el nom de “soca” i un dibuix semblant a la soca que coneixeu.

Aquells anys, en Joan Romaní,  el dibuixant “Scaramuix”, portava els seus fills Lluc i Ona a l’escola i li vam demanar que ens fes la Soca que havia guanyat una mica més ben feta. En Joan Romaní, no només ho va fer, sinó que ens va dibuixar la Soca  de moltes maneres i moltes situacions: fantàstic!!

Això ens ha permès fer els diferents cartells que coneixeu, que alegren els racons de la biblioteca de classe.

La història de cada cosa s’ha de saber: GRÀCIES SCRAMUIX!!

Si voleu veure més dibuixos seus mireu els llibres que recomano, allà els posaré.

soca-menja-llibres.jpg

Aquest vol ser el bloc de la Biblioteca  de l’Escola Turó del Cargol.

L’escola és molt aprop del Parc Güell, on anem a gaudir de l’obra de Gaudí i a conèixer els arbres de la vegetació mediterrània.

La nostra biblio es diu El bosc perquè totes les classes porten el nom d’un dels arbres del parc i la mascota que vigila els llibres es diu Soca.

En una altra informació us parlaré del seu dibuixant i us en posaré més imatges.