Després de les vacances d’hivern, hem volgut fer una tarda divertida. Cada nen i nena ha portat una joguina de casa per compartir amb els companys i les companyes. En rotllana, cadascú ha explicat quina joguina portava i, seguidament, hem pogut gaudir compartint i jugant amb totes les joguines.
Arxiu de la categoria: General
Protegit: TARDA DE JOGUINES
ENS VISITA EL PATGE I PIQUEM EL TIÓ
Els darrers dies abans de marxar de vacances d’hivern, vam rebre la visita del patge; un moment ple d’il·lusió on vam lliurar la carta escrita amb molts bons desitjos que prèviament havíem preparat a la classe. En agraïment, li vam recitar el poema “El sol brilla” i ens vam fer una foto ben bonica.
Un moment molt esperat va ser picar el tió després de donar-li de menjar durant tants dies. Vam picar i cantar i, quan ja tothom va acabar, vam sentir una oloreta que anunciava que ara sí, el tió ens havia cagat alguna sorpresa. Quina il·lusió quan vam veure que eren neules i torrons de xocolata! De seguida vam tornar a la classe per poder esmorzar allò tan bo que ens va regalar el tió.
Protegit: ENS VISITA EL PATGE I PIQUEM EL TIÓ
VISITA DELS GEGANTS A L’ESCOLA
Aquest mes de desembre hem rebut una visita molt especial a l’escola: els gegants del nostre poble, en Vicenç i la Coloma. Hem pogut observar i aprendre com es munten i es preparen.
També hem gaudit amb les disfresses que ens van deixar. Ens vam disfressar d’en Vicenç i de la Coloma i vam ballar tots plegats com si fóssim els gegants de Sant Vicenç. Va ser molt divertit!
Protegit: VISITA DELS GEGANTS A L’ESCOLA
TREBALLEM LA TARDOR
Quan arriba la tardor, li donem la benvinguda de la millor manera. Treballem moltes activitats diferents per aprendre sobre aquesta estació de l’any que tant ens agrada.
Amb la col·laboració de les famílies, muntem un racó a l’aula ple de fruites, fruits secs i elements relacionats amb la tardor. Fem lectures de contes, com “El lladre de les fulles”, cantem cançons de la tardor, fem dibuixos, manualitats i pintem amb els colors que caracteritzen aquesta estació. D’aquesta manera, gaudim molt i es converteix en una descoberta per a tothom.
Protegit: TREBALLEM LA TARDOR
Protegit: FOTOS LES CAIXES D’ESTIU
LES CAIXES D’ESTIU
Aquest estiu els nens i nenes d’I4 han tingut molta feina divertida, i és que havien de guardar dins una caixa tots els records de l’estiu: una foto, un objecte, un dibuix, qualsevol cosa que els ajudés a explicar què havien fet al llarg de l’estiu.
Els primers dies d’escola s’han dedicat a veure totes les caixes i a escoltar les aventures i moments viscuts durant les vacances.