EXPERTS EN LES PLANTES

Sabíeu que les plantes respiren? Això és el que ha descobert la classe d’I4 aquest segon trimestre! Tot va començar amb un gran repte: “Com podem saber si les plantes són éssers vius?”. A partir d’aquí, hem fet experiments molt interessants i hem mirat molt de prop com neixen i creixen, veient com de la llavor en surt la tija i les primeres fulles.

Però el més divertit ha estat treballar a l’hort. Després de setmanes cuidant-lo, regant, traient les herbes i mimant la terra, per fi ha arribat el moment de collir els fruits! A més, hem après que hi ha molts tipus de plantes (amb flor, sense flor…) i que totes necessiten quatre ingredients màgics per viure: llum, aigua, terra i aire.

Ens ho hem passat genial i hem après moltíssim!