Featured post

Sant Jordi 2010

Els alumnes de cinquè, hem fet punts de llibre, a l’hora d’informàtica.

Treballem amb el Paint Shop Pro i, partint d’una plantilla en blanc del punt de llibre, afegim la imatge d’una rosa i uns versos. Molts hem aprofitat de fer-ho amb monosíl·labs, ja que aquest any estem treballant la Tirallonga dels monosíl·labs del Pere Quart.

Us mostrem aquests treballs.

Fem Còmics

A l’hora d’Informàtica hem treballat els còmics com una activitat complementària.
Alguns alumnes ja en tenien experiència i d’altres han descobert el fàcil que és imaginar-se una petita història i representar-la en un còmic.
Mireu els resultats, del primer dia:

Comics

solució a la revisió final del tema 11

A tots els alumnes de cinquè que hagin fet els exercicis:

Aquí teniu les solucions perquè pugueu corregir i tenir els exercicis ben fets per preparar el control de dijous.

Cliqueu sobre la icona que teniu a sota i se us obrirà una pàgina amb les solucions.

Si teniu algun dubte, pregunteu!!!

pdf-icon.jpg

Hola!

Benvingut/da al bloc del CICLE SUPERIOR del MARINADA. Aquí podeu deixar els vostres comentaris o suggeriments.

Aquest curs 2009-2010 intentarem continuar amb la tasca començada el curs passat i us anirem mostrant el que fem al Col·legi Marinada, relacionat amb Cicle Superior.

Animeu-vos a participar!!!