Benvinguts a l’escola i a quart!

Hola nenes i nens de quart!

Després de les vacances d’estiu ens retrobem de nou. Espero que us hagin anat molt bé. Per aquest nou curs que comença tenim moltes coses a fer i a aprendre. Buscarem un altre nom per la classe, farem sortides, anirem de colònies, participarem en el nostre bloc i el de les altres classes, …, ens ho passarem bé!

Voleu explicar què espereu per aquest nou curs? Endavant!

Benvinguts totes i  tots!!!!!

9 thoughts on “Benvinguts a l’escola i a quart!

1. Judit i Gabriela

Hola som la Judit i la Gabriela esperem que no sigui gaire difícil el curs i que no ens fiquin gaires deures, je, je, …
    Sabem que ens ho passarem molt bé amb les excursions i les colònies, amb les amigues i els amics !!!

2. Meritxell B.Laia

Hola som la Meritxell B. i la Laia esperem que aquest curs sigui molt guai.
    Segur que ens ho passarem molt bé.

Adeu fins aviat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. Marta i Maria

Que ens ho passem molt bé i no ens barallem amb ningú i que tu no siguis gaire rabiüda amb nosaltres!!!!

Marta i Maria!!

4. tamara

Hola jo sóc una nena nova i em dic Tamara.
    M’agradaria que a 4t tingues uns nens i unes nenes molt bons.
    L`Aroa, una amiga que ja la coneixia abans d’anar al cole, ara no és solament una amiga, és molt més que una amiga.

TAMARA HIDALGO GARCÍA

5. Oriol i Guillem

Hola esperem que ens ho passem bé a les sortides i a les colònies també ja sabem el nom de la classe, els 17 tornados.

ADEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!