Tot debat és un espai per ampliar o bé reconstruir idees prèvies sobre un tema. En aquest cas, el tema plantejat el veig i el visc cada dia a la meva escola i més concretament a la meva aula. Aixà que, veure diferents opinions sobre el currÃculum, la selecció de continguts, la rellevà ncia de certs temes culturals, la posició dels mestres, etc; m’ha fet replantejar-me moltes de les meves concepcions i reafirmar d’altres.
Penso que tots, tot i que alguns més que altres, hem intentat participar de la millor manera possible en el debat. Però si que és veritat que la metodologia no ha sigut molt apropiada, ja que era difÃcil seguir el fil de les aportacions per tal de mantenir una coherència en el debat. Era molt fà cil que es passés d’un tema a altre, i que al cap d’uns dies es tornés al principi, sense seguir cap lÃnia lògica a debatre. Això, crec que ha estat un punt negatiu, i que a mi personalment m’ha atablat i m’ha dificultat seguir la lÃnia del debat.
Personalment, un dels temes que considero molt important és el fet de com treballar dintre de l’aula en el dia a dia un currÃculum que en el fons és molt tancat i centralitzat en la nostra cultura. És un aspecte que ha sorgit en el debat, però que crec que és un tema per continuar aprofundint; donat de la seva importà ncia tal i com estan canviant les aules actualment.