A l’atenció dels pares i mares de l’alumnat de 1r d’ ESO pel curs 2010-2011.
Benvolguts/des senyors/es:
En primer lloc volem donar-vos les gràcies per haver confiat en el nostre Centre per a una tasca tan important com és l’educació del vostres fills, tasca que procurarem desenvolupar en la línia d’oferir un ensenyament públic, de qualitat, i vinculat al nostre municipi.
Les classes del proper curs començaran el dia 7 de setembre, amb la finalitat d’iniciar aquestes classes amb un primer coneixement dels vostres fills/es, els convoquem a les 9:30 hores del matí, a una primera reunió a l’ Institut per conèixer els seus tutors/es, els nous companys i el propi centre, així com per explicar-los el pla general del curs. La reunió tindrà lloc a la biblioteca i l’alumnat serà rebut pel director i després es reuniran amb els seus tutors/es. Cal portar una llibreta i un bolígraf. En aquesta mateixa reunió farem un calendari d’entrevistes individuals entre els/les tutors/es i l’alumnat, a realitzar entre els dies 8 i 9 de setembre.
Cal remarcar que aquesta primera reunió és solament per a l’alumnat i no per als pares i mares. El Centre té previst convocar-vos una vegada començat el curs. No obstant això, si algun pare o mare desitja entrevistar-se amb un tutor o tutora per un motiu important abans de l’ inici de curs, haurà de concertar l’hora prèviament trucant al Centre.
En el nostre Institut tot l’alumnat de primer, segon i tercer curs d’ ESO fa servir com a eina d’aprenentatge un ordinador personal i els llibres estan digitalitzats, en els propers dies rebreu informació sobre com adquirir l’ordinador personal portàtil que tindrà el vostre fill o la vostra filla. Aquesta compra d’ordinador i llibres digitals substitueix les tradicionals llistes de llibres de text, i tant una com altra dotacions estan subvencionades parcialment pel Departament d’Educació.
Quedem a la vostra disposició per qualsevol consulta que vulgueu fer.
Atentament, Antoni Almeda i Ortega
Director