Novetats mediateca

Cartografia_basica_pirineu


Cartografia bàsica de l’Alt Pirineu i Aran

Mapes per a ús escolar

IDAPA. Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran

Cartografia bàsica de l’Alt Pirineu i Aran. Mapes per a ús escolar és un recull de mapes destinats a mestres i alumnes d’educació primària i secundària obligatòria. Aquest recull de mapes s’acompanya d’un annex amb taules de dades sobre població, economia i medi ambient

L’objectiu d’aquest material és donar a conèixer l’àmbit territorial de l’Alt Pirineu i Aran a infant i joves de fins a 16 anys, tant des del punt de vista de les característiques físiques, de l’estructura politicoadministrativa, com de la xarxa viària.

Tot el material es presenta en suport paper i digital, per permetre als docenets fer-ne les còpies necessàries per als alumnes així com projectar a les aules els mapes i taules que considerin oportuns. Amb aquesta finalitat, els mapes inclosos al CD són arxius en format pdf d’alta resolució, per tal que la seva qualitat visual es mantingui tot i ser ampliats- ja sigui en suport paper o en suport digital-.
El recull de mapes formen un total de trenta-dos mapes, tant de l’Alt Pirineu i Aran com de les sis comarques que integren aquest àmbit territorial

educació infantil; primària; secundària; ensenyants; gestors de recursos;

119 pàgines, amb CD

………………………………………………………………………………………………………………………….

ordinadors a les aules

+informació

Ordinadors a les aules. La clau és la metodologia

Capella Priu, Sebastià; Barba Coromines, Carme; [coordinació]; Adell Segura, Jordi; Pozo Roselló, Montserrat del; Alart Guasch, Núria; Barlam Aspachs, Ramon; Doménech Villa, Ramon; Bernabé Muñoz, Iolanda; Al·lés Pons, Guida; Barato, Jarbas Novelino; Cervera Vila, Núria; Coma Parés, Núria; Fierro Monteagudo, José Luis; Ivanova Dobreva, Maria; Lluelles Perera, Maria del Mar; Miró Manero, Carme; Palahí Pibernat, Imma; Pérez Sánchez, Anna; Pérez Torres, Isabel

Els ordinadors ja hi són o arribaran ben aviat a les aules. Aquesta monografia ajuda en els canvis que això representa en el dia a dia i que s’han de sostenir en tres grans columnes: continguts, metodologies, eines i recursos tecnològics. Presenta els continguts des d’una mirada competencial; les metodologies que han d’afavorir el pensament científic, la creativitat i la solidaritat. Aquestes metodologies es caracteritzen pel treball cooperatiu, l’atenció a la diversitat, la recerca, la construcció del coneixement, la creativitat i la interdisciplinarietat. A més, el llibre dóna a conèixer algunes de les eines que cal posar en mans de nois i noies perquè facin les seves creacions i tasques, perquè transformin la informació i construeixin el seu coneixement de manera autònoma.

educació infantil; primària; secundària; ensenyants; gestors de recursos; formació de professorat; pedagogs; professionals de l’educació

275 pàgines, amb glossari, bibliografia, bibliografia web i ressenya d’autores i d’autors

………………………………………………………………………………………………………………………….

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *