Erasmus +

eraasmusA) El programa dóna suport a tres accions principals:

  • Acció clau 1 (KA1)– Oportunitats de formació per a individus, dins i fora la UE: estudi i formació, pràctiques, desenvolupament docent i professional i activitats no formals per a joves, com voluntariat. Els europeus tindran l’opció d’estudiar, formar-se o ensenyar en institucions d’educació superior d’arreu del món, i els estudiants i professionals no-europeus tindran més oportunitats per estudiar, ensenyar i aprendre a Europa.
  • Acció clau 2 (KA2)– Cooperació institucional entre institucions educatives, organitzacions per la joventut, empreses, autoritats locals i regionals i ONGs, per promoure el desenvolupament i la implementació de pràctiques innovadores en educació, formació, activitats per a joves, i per promoure l’ocupabilitat, la creativitat i l’emprenedoria.
  • Acció clau 3 (KA3)– Suport a la reforma de les polítiques dels Estats Membres i a la cooperació amb països de fora de la Unió Europea.  Aquest suport comporta la posada en pràctica d’eines de transparència, la realització d’estudis transnacionals i el suport a plans d’acció específics com el de Bolonya (ensenyament superior) i el de Copenhaguen (ensenyament i formació professionals).

Més informació: XTEC, Programes educatius del  Ministeri; Comissió europea

 B) Convocatòria 2015

 Presentació del programa

Terminis :

  • Mobilitat (KA1): 4 març 2015
  • Associacions estratègiques (KA2): 31 març 2015