ACTIVITATS PCEE

ACTIVITATS ESPORTIVES A REALITZAR AL LLARG DEL CURS ESCOLAR.

Hi han previstes pel curs escolar 2020/21 diferents activitats esportives en horari extraescolar:

Activitats continuades:  Entrenament un dia a la setmana amb sessions d’una hora i mitja.

Inici de les activitats al mes d’octubre i finalitzen el mes de maig.

Activitats puntuals o trimestrals: es tracta de realitzar activitats de tres o quatre sessions d’entrenament, amb l’objectiu de preparar una activitat esportiva.

Exemple: korfbal, futbol 7 femení, rugbi etc..

Activitats trimestrals. Torneig intern  de futbol-sala.

L’INSTITUT GUNDÀVOLS PARTICIPA EN UN TORNEIG DE FUTBOL7.

Els alumnes de l’activitat extraescolar de futbol sala de l’institut Guindàvols va participar en un torneig de futbol 7 disputat el passat dissabte, 9 de febrer a les instal·lacions esportives del Camp Escolar de la ciutat de Lleida. El format del campionat era triangular, i el nostre institut va inscriure un equip infantil i un cadet

Per algun d’ells, era la primera vegada que jugaven a futbol en un camp de gespa artificial; tot i així, l’important no era el resultat, sinó que gaudissin del moment, que experimentessin noves sensacions es relacionessin entre ells fora de l’institut. El fet d’anar a jugar aquest torneig no va tenir res a veure amb la pràctica del futbol que ells realitzen habitualment, sinó en els valors que amb l’esport pot aprendre el nen.El que és educatiu de la pràctica de l’esport no és únicament l’aprenentatge de tècniques o tàctiques, ni tampoc els beneficis físics o psíquics d’una bona preparació esportiva. El que és realment educatiu són les condicions en què es desenvolupen aquestes pràctiques, que sempre haurien d’afavorir l’autoestima, conèixer-se, tenir seguretat i confiança en un mateix, ser responsable, saber elegir, respectar els companys, el rival, l’entrenador, l’àrbitre… i sobretot, gaudir-la al màxim.El que dóna valor educatiu a l’espot és la intencionalitat amb què es practica. Qualsevol intervenció educativa ha d’estar impregnada de valors i ha d’afavorir el desenvolupament harmònic dels nois i noies en la seva practica esportiva no competitiva. Dit això, pensem, que l’objectiu d’aquesta trobada es va complir, ja que el seu comportament tan dins i fora del camp va ser exemplar, i van poder experimentar, ni que sigui durant una estona, el que representa estar dins un grup o un equip, ja sigui d’un esport o un altre.Moltes gràcies a tots i felicitats!!!

Futbol 7 .Tot una experiència esportiva  pels equips de futbol sala de l’Institut..

Els alumnes de l’activitat extraescolar de futbol sala de l’institut Guindàvols varen participar en un torneig de futbol 7 disputat el passat dissabte, 9 de febrer a les instal·lacions esportives del Camp Escolar de la ciutat de Lleida. El format del campionat era triangular, i el nostre institut va inscriure un equip infantil i un cadet.

Per algun d’ells, era la primera vegada que jugaven a futbol en un camp de gespa artificial; tot i així, l’important no era el resultat, sinó que gaudissin del moment, que experimentessin noves sensacions i es relacionessin entre ells fora de l’institut. El fet d’anar a jugar aquest torneig no va tenir res a veure amb la pràctica del futbol que ells realitzen habitualment, sinó en els valors que amb l’esport pot aprendre el nen.

Moltes gràcies a tots i felicitats!!!

Roger Culleré i Alfred Vilaseca.

Fer un comentari