BON ANY A TOTHOM!!

HOLA NENES, NENS I FAMÍLIES!!

DES DE LA VILA JOIOSA, US DESITJO UN BON ANY 2012!

ESPERO QUE ESTIGUEU PASSANT UNES BONES VACANCES, QUE ESTIGUEU GAUDINT I DIVERTINT-VOS MOLT!

JA QUEDA MOLT POC PERQUÈ VINGUIN ELS REIS MAGS!!!! NOMÉS UN DIA!!!! ESTEU NERVIOSOS/ES????? JO UNA MICA!!

AQUÍ US DEIXO UN CONTE DE NADAL PER QUE NO SE US FACI TAN LLARGA L’ESPERA DELS REIS… 😉

<a href="Edu3.cat

“>

JAPÓ (GRUP A)

JA HEM ESCOLLIT PAÍS!     I L’ESCOLLIT HA ESTAT…………………………….

JAPÓ

RECORDEU!! Heu de portar la informació el dimarts 17 de gener.

Aquí us deixo la pregunta que ha de buscar cadascú.

 

PD: Pot ser totes les preguntes no coincideixen perquè no m’ho vaig apuntar bé.                                                    La pregunta de veritat està escrita a l’agenda!!

 

ADRIÀ SOLA: Quins esports hi ha?

SARA: Com ballen? Quina música i dansa fan?

MÒNICA: Com van vestits?

ARNAU: Com és la seva bandera? Quantes persones viuen a Japó? Quines ciutats hi ha?

ALANNA: Què mengen?

ROC: En què treballen?

ALBA:  A què juguen?

PAOLA: Quina hora és? Quines muntanyes i rius tenen?

NÚRIA: Com es pentinen? Es pinten la cara?

PAULA: Com és la seva història?

BLANCA: Com són les cases?

DANIEL: Com és la seva moneda?

______: Quins animals hi ha?

CARLA: En quin idioma parlen? Ens podem comunicar? Com són les lletres?

ROGER: Quins dibuixos han inventat?

GUILLEM INAREJOS: Quin temps fa a Japó?

 

RECORDEU: Aquestes coses les fem per fomentar la búsqueda i anàlisi d’informació i perquè els nens i nenes gaudeixin del treball per projectes. Els interessos i motivacions dels infants són el motor de l’aprenentatge!!

ENDAVANT!

 

MÈXIC (GRUP B)

JA HEM ESCOLLIT PAÍS!! I L’ELEGIT HA ESTAT……………………….

MÈXIC

 

 

RECORDEU!   Heu de portar la informació el dimarts 10 de gener.

Aquí us deixo el que ha de buscar cadascú:

 

PD: Pot ser alguns no coincideixin perquè no se si ho vaig apuntar bé. La pregunta de veritat la teniu a l’agenda!!

 

ALÍCIA: Com parlen? A què juguen?

MARTÍ: Què mengen?

JOSEP: Com toquen la guitarra?

GUILLEM ESTEVE: Com és la música i les danses?

ALONDRA: Com vesteixen?

EMMA: Com són les seves cases?

MANUEL FERNÁNDEZ: Tenen escoles? Com són?

MARC ZURRIAGA: Què fan? Quins oficis tenen?

MANUEL DOMÍNGUEZ: Quins esports fan?

CLARA: Quins animals hi ha?

ALBERT: Quina és la seva bandera? Tenen equip de futbol?

MARTINA: Quina és la seva història?

ADRIÁN: Quins vehicles tenen? Com són els seus cotxes?

RUBÉN: Quines ciutats hi ha a Mèxic? Quines muntanyes i rius hi ha?

GEORGINA: Quines monedes tenen?

FERRÁN: Quin temps fa a Mèxic?

 

RECORDEU: Aquestes coses les fem per fomentar la búsqueda i anàlisi d’informació i perquè els nens i nenes gaudeixin del treball per projectes. Els interessos i motivacions dels infants són el motor de l’aprenentatge!!

ENDAVANT!

JA HA ARRIBAT L’HIVERN

JA ARRIBA L’HIVERN,

TOT ELL VA VESTIT

DE NEU I DE GLAÇ ,

DE BOIRA I DE NIT.

 

ASSECA LES FLORS

I EL FRED FA VENIR;

EL NAS M’HA PINTAT

DE COLOR DE VI!

 

JO EM POSO L’ABRIC

I VAIG BEN TAPAT,

NO VULL ESTERNUTS,

NO VULL REFREDATS!

Poesia de Bofill,F.;Puig,A.;Serrat,F.

 

Aquesta poesia l’hem après a la classe, l’hem recitat i l’hem posat a la nostra postal! Us deixo uns vídeos d’aquesta estació tan bonica perquè aneu mirant aquestes vacances!

<a href="“>

<a href="“>

EL MARC ÉS PERIODISTA!

El passat dilluns 28 de novembre, el nostre company MARC va ser el periodista de la setmana!

Ens va explicar 4 notícies superinteressants!

– Notícia personal: el Hamster Lucky, un regal d’aniversari.

– Notícia local: La gegantada a Sant Climent

– Notícia internacional: Treuen el carril bici de Castelldefels

– Notícia cultural: Bruce Spreengteen vindrà a Barcelona a fer un concert.

Ho has fet genial Marc! ENHORABONA!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EL CONTE DE LA SETMANA: LA MARINA I EL ROURE

HOLA NENS I NENES!

AQUÍ US DEIXO EL CONTE PER A AQUEST CAP DE SETMANA.

PRIMER MIREU NOMÉS ELS DIBUIXOS I INTENTEU ENTENDRE EL QUE PASSA, PERQUÈ EL VÍDEO VA UNA MICA RÀPID I POTSER NO US DÓNA TEMPS A LLEGIR. DESPRÈS DEMANEU A ALGÚ QUE US AJUDI A LLEGIR-LO.

Què us ensenya aquest conte?

Ho fa bé la Marina? Com es sentia ella?

Ho ha fet bé el seu germà Ton? Com es sentia ell?

Com ens ensenya aquest conte que hem de solucionar els problemes?



<a href="“>

ELS COMENTARIS

HOLA NENS I NENES!

JA SABEU QUE AQUESTA SETMANA DE DEURES TENIM FER UN COMENTARI AL BLOC!

PER AIXÒ, US DEIXO UNA EXPLICACIÓ DE COM ES FA, PER SI ALGÚ ENCARA NO SAP.

 

1.  MIRAR ELS ARTICLES DEL BLOC (ELS VIDEOS, ELS JOCS, ELS PERIODISTES, ETC.)

2.  ESCOLLIR L’ARTICLE EN EL QUE VOLEU FER EL COMENTARI

3.  FER CLIC AL TITULAR DE L’ARTICLE (ESTÀ EN BLAU)

4.  SI BAIXEU UNA MICA LA PANTALLA, VOREU QUE JA US SURT PER FER EL COMENTARI

 

JUGUEM PER A ESCRIURE BÉ!

HOLA NENES I NENS!

AQUÍ US DEIXO UN ALTRE JOC ON PODEU PRACTICAR PER ESCRIURE BÉ.

HEU DE FER CLIC EN ALUMNES I DESPRÈS SELECCIONEU L’ACTIVITAT QUE VOLEU! Podeu practicar PLURALS, EL – LA – L’, R – RR, C – QU, G – GU o  MAJÚSCULES.

PODEU COMENÇAR PER LA C i LA QU, QUÉ SÓN LES LLETRES QUE ESTEM TREBALLANT ARA!!!

A VEURE QUI ENDEVINA QUAN HEM DE POSAR C I QUAN HEM DE POSAR QU???? ESPERO QUE US ANIMEU I ENS HO EXPLIQUEU EN UN COMENTARI!!

NaTàLiA