X(P)RIMENTA

La iniciativa X(p)rimenta anima els professors i alumnes de primària, ESO, batxillerat i cicles formatius a realitzar un experiment científic i a filmar-lo en vídeo, amb l’objectiu d’il·lustrar algun principi científic i tecnològic interessant.

S’hi concediran tres premis als millors vídeos presentats, un per a cada categoria (primària, secundària, i batxillerat/cicles formatius).

El termini per a lliurar els vídeos es clou el dia 10 de maig de 2016.

Per a més informació, bases i inscripcions visiteu www.recercaenaccio.cat.

X(p)rimenta 2016 és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació i de l’Associació Catalana de Comunicació Científica, i enguany compta amb el patrocini del Grup SERHS i la col·laboració de l’Obra Social ‘la Caixa’,  el Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, laUniversitat Politècnica de Catalunya, Escola Valenciana i Physics! .

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *