Cornellà obrirà al febrer el primer museu dedicat a les matemàtiques a Catalunya.
Cornellà de Llobregat acollirà a partir del mes de febrer al Palau de Can Mercader el primer museu dedicat a les matemàtiquesque funcionarà a Catalunya, una iniciativa promoguda per un grup de professors i matemàtics que pretén popularitzar aquesta ciència de forma lúdica i didàctica.
La professora Pura Fornals, membre de l’associació MMACA, ha explicat a Europa Press que el museu “comptarà amb molts materials manipulatius, com puzles per construir figures geomètriques, il·lusions òptiques, demostracions de corbes, un pantògraf o calidoscopis, totes elles activitats en què tenen influència les matemàtiques”.
El Museu de les Matemàtiques de Cornellà també programarà xerrades i tallers divulgatius dirigits a escolars i a famílies.