
D’acord amb l’Ordre d’avaluació esmentada, el Servei comunitari té la consideració de projecte transversal amb incidència en la qualificació global de la matèria, o matèries, a la qual estigui vinculat. La informació sobre la realització del Servei comunitari, quan escaigui, s’ha d’incloure en les actes d’avaluació en els termes: no fet (NF), fet (FT) i fet amb aprofitament (FA).
Si abans del confinament, l’alumne o alumna havia fet almenys 12 hores de les 20 del Servei comunitari, podem considerar que aquest Servei s’ha fet i avaluar-lo segons el procediment habitual.
Si estava previst fer-lo al 3r trimestre de 3r d’ESO i no s’havia iniciat o tot just havia acabat de començar i, per tant, no s’havien completat les 12 hores, aquest s’haurà de realitzar o completar a 4t (segons el criteri del centre).
Si estava previst fer-lo al 3r trimestre de 4t d’ESO i no s’havia iniciat o tot just havia començat i no s’havien completat les 12 hores, no es podrà fer. En aquest cas caldrà indicar “no fet” a l’acta d’avaluació final, i afegir el comentari que no s’ha realitzat perquè estava programat durant el temps del confinament i, en la previsió de les activitats adreçades als i les alumnes durant aquest temps, s’han considerat priorità ries altres tipus d’activitats. El fet de no haver-lo realitzat no ha de tenir cap incidència negativa en les qualificacions de la matèria o matèries a què estigui vinculat. Â
Deixa un comentari