Els alumnes de 6è ens expliquen contes.

Alguns alumnes de 6è, el divendres al matí, ens venen a explicar contes que ens agraden molt.

fotos

Dijous gras

Aquí us deixem algunes imatges de les consignes del rei carnestoltes i també del dijous gras, que vam anar a la plaça del Paper a esmorzar

La Vella Quaresma

Un any més La Vella Quaresma arriba a l’escola! Cada divendres ens trobem per cantar una cançó i treure-li una cama.

Trànsit

Els alumnes de P5 han pogut treballar les normes de trànsit amb una de les maletes que ens deixa el CRP de l’Alt Penedès.

Molt important….seguir les normes de trànsit!

IMATGES

Padrins de lectura

Us adjuntem unes imatges de com els alumnes de 5è fan de padrins dels alumnes de p5. Comparteixen estones de lectura de contes i gaudeixen de l’experiència.

IMATGES

Animació a la lectura

Han vingut els de l’editorial Bayard i ens han explicat un conte, un per a P4 i un per a P5. Ens han encantat! i ens han deixat unes quantes revistes per l’aula.

Aquí us deixem un petit recull d’IMATGES

Sortida a la Puput

El dilluns 29 els nens i nenes de P3,P4 i P5 van voltar pel bosc per descobrir Els Follets de la Tardor…. la castanyera ens va ensenyar una dansa i ens va donar castanyes  🙂

Aquí teniu unes FOTOS

Tardor

Els nens i nenes d’educació Infantil ens hem menjat al pati els fruits de la tardor….MMMmmmmm Boníssims!!!!!!

Visita al mercat

Els alumnes de P4 i P5 han anat al mercat del poble a visitar-lo i comprar diferents aliments típics de la tardor: mandarines, castanyes, moniatos….

Ens ha agradat molt l’activitat!

Aquí us deixem unes FOTOS

Ambients

Hem començat els ambients.

Aquí teniu unes quantes imatges. Esperem que us agradin!