SEQÜÈNCIES

Durant la setmana de Sant Jordi, els alumnes de 4rt van realitzar diferents activitats, una d’elles era fer seqüències.

Les seqüències són contes molt curts, així que per grups van realitzar-ne, aquestes seqüències les hem dut a P5 per a què puguin llegir i ordenar el conte.

Us deixem unes IMATGES de quan van anar a presentar el material a P5

PARADA DE ST. JORDI

Els alumnes d’educació infantil hem anat a la parada que havien posat els alumnes de 6è a la Plaça del Paper.

Allà hem comprat llibres per a la biblioteca de classe. Moltes gràcies!

SETMANA LITERÀRIA

El dijous 26 d’abril un cavaller anomenat Jordi ens ha explicat una llegenda! i ens ha regalat un dibuixos per pinrat.

Teatres

Durant la setmana literària hem estat fent diferents activitats.
El dilluns, dia de Sant Jordi, vam anar a veure uns teatres on els protagonistes eren els alumnes de 5è i 6è.

El dimarts els nens de p4 i p5 vam veure una obra en anglès. The flower little pot.

Aquí us deixem unes IMATGES

Còlonies

Aquí us deixem l’enllaç de les fotos de les colònies de P4 i P5 que van fer a Cal Mata a Saifores.

LA VELLA QUARESMA

Els alumnes de EI, van anar a treure-li una cama a la Vella Quaresma.

NEU

Aquí teniu unes imatges del pati el d’infantil el dia de la nevada.

Fem psicomotricitat

L’altre dia vam fer piscomotricitat al pati dels grans. Aquí teniu unes imatges.

Dijous gras

Avui dijous gras, els alumnes d’educació infantil, han anat a esmorzar a la plaça del paper. Desprès d’esmorzar han jugat una estona per la plaça.

Ambients 2n trimestre

Engeguem el 2018 amb petits canvis als ambients dels nens i nenes d’educació infantil. Cada tarda gaudim amb propostes diferents! Ens ho passem d’allò més bé!