Tallers d’aigua

A final de curs i amb la calor que feia, el què més venia de gust era jugar amb l’aigua!

Aquí teniu unes imatges dels tallers que van realitzar

Bon estiu!

PETIT CONCERT

Els nens i nenes de 5è ens han ofert un petit concert a les classes de les tortugues i els gatets.
Ens ha agradat moltíssim!

Ens visita la llar

Finalment ha sortit el sol i ens han visitat els nens de la llar!

Han estat d’allò més bé!! i nosaltres….encantats!

SORTIDA A LA BIBLIOTECA

Aquesta setmana, hem anat a la biblioteca del poble. Allà vam poder  veure la quantitat de contes que hi ha, i també vam escoltar-ne!

TALLERS ALIMENTACIÓ

Divendres 18 van venir a explicar-nos la importància de prendre fruita i verdura. Va ser molt divertit!

SEQÜÈNCIES

Durant la setmana de Sant Jordi, els alumnes de 4rt van realitzar diferents activitats, una d’elles era fer seqüències.

Les seqüències són contes molt curts, així que per grups van realitzar-ne, aquestes seqüències les hem dut a P5 per a què puguin llegir i ordenar el conte.

Us deixem unes IMATGES de quan van anar a presentar el material a P5

PARADA DE ST. JORDI

Els alumnes d’educació infantil hem anat a la parada que havien posat els alumnes de 6è a la Plaça del Paper.

Allà hem comprat llibres per a la biblioteca de classe. Moltes gràcies!

SETMANA LITERÀRIA

El dijous 26 d’abril un cavaller anomenat Jordi ens ha explicat una llegenda! i ens ha regalat un dibuixos per pinrat.

Teatres

Durant la setmana literària hem estat fent diferents activitats.
El dilluns, dia de Sant Jordi, vam anar a veure uns teatres on els protagonistes eren els alumnes de 5è i 6è.

El dimarts els nens de p4 i p5 vam veure una obra en anglès. The flower little pot.

Aquí us deixem unes IMATGES

Còlonies

Aquí us deixem l’enllaç de les fotos de les colònies de P4 i P5 que van fer a Cal Mata a Saifores.