Visita al Castell de Sant Miquel d’Olèrdola

El proper divendres 27 d’octubre, l’alumnat de Cicle Superior de l’escola visitarà el recinte del Castell de Sant Miquel d’Olèrdola. Allà s’hi realitzaran uns tallers per aprofundir en com es vivia a la zona en èpoques passades.

A continuació hi tens dos interessants vídeos (que es complementen) que explica la història i particularitats del lloc en forma de visita guiada.

REPORTATGE CASTELL D’OLÈRDOLA

PART I

PART II

Les plantes I

En la següent activitat online es presenta de forma molt gràfica i dinàmica el regne de les plantes. Es defineixen cadascuna de les seves parts, la forma de nodrir-se i com es classifiquen segons el seu tipus de reproducció.

A més de poder accedir a l’activitat des d’aquest post, l’enllaç queda de forma permanent al symbaloo de medi.

clica aquí → LAS PLANTAS (agrega, Junta de Andalucía)