ajuntament-1Els/les  periodistes de 6è hem fet unes entrevistes a diferents /tes empresesaris/ies  del poble per tal de poder tenir més coneixements sobre els SECTORS ECONÒMICS DE TORÀ.

SECTOR TERCIARI: el formen totes aquelles activitats que fan un SERVEI a la població, per això l’ anomenen també sector serveis.

L’ Adrià i el Florin  han fet l’ entrevista a la Carmen, la secretària de l’ Ajuntament de Torà. Cliqueu per saber com ha anat.

Ells ens expliquen que …………………………….

cofisco1 L’ Alba i l’ Arnau han anat a la Cofisco, una   empresa de serveis que es dedica a gestionar documents, declaracions de renta i comptabilitat

Quan s’ acaba la primavera és quan tenen més feina i

Allí hi treballa la Lluïsa, la Cèlia i la Roser, totes són mares d’ alumnes de la nostra escola.

jolonch-2

La Sara i l’ Emma han anat a cal Jolonch i ens expliquen que……….

maria1

El Bar el “RACO” portat per l’ antiga cuinera de         l’escola. La Berta i el Jordan ens expliquen …..

SECTOR SECUNDARI : format per totes aquelles activitats que transformen la matèria prima en productes manufacturats o el.laborats  per poder anar cap a altres indústries o cap a la població.

La Denisa, el Martí i  el Robert han visitat l’ empresa de cables LEONI…………………………….

furas2

furas-3

furas-1