Conte de Judit

Hola,classe ara us vull mostrar el meu conte de la castanyera.BONA CASTANYADA   
🙂 !!!!!!!!!
                                                 
                                                 La Castanyera

 

Hi havia una vegada en un poblet del Pirineu,on estaven a finals d’Octubre i feia molt fred.La nit passada havien caigut els primers flocs de neu.A l’endemà tots els nens i nenes del poble havien sortit a fora als carrers i als jardíns a jugar amb la neu.Van estar molta estona jugant i jugant.A la família Pinyó eren dues nenes la Laura i la Maria i dos nens en Joan i en Josep.La mare els va dir que entressin a casa perquè era l’hora de dinar,però els nens no li van fer cas i s’en van anar a passejar.Al cap d’una estona van veure una senyora velleta que feia castanyes i moniatos a la porta de casa seva i que després ho venia a les persones del poble.Aleshores els nens li van dir:
-Quina bona olor que fa!
I la senyora velleta els va dir:
-Hola,nois sóc una Castanyera i faig castanyes i moniatos per celebrar la festa de la castanyada.Què es la festa popular de Catalunya.
I els nens li van preguntar:
-Quan valen?
I la Castanyera els va dir:
-1 euro 1 quilo de castanyes i 2 euros un quilo de moniatos.
I els nens li van dir:
-Ostres,no tenim res per pagar-li   🙁
I la Castanyera els va dir:
-És igual ús regalo moniatos i castanyes  😀
I els nens li van dir:
-Moltes gràcies senyora Castanyera   😀
I la Castanyera els va dir:
-De res nois,de res   😀
-ADÉU senyora Castanyera   😀
-ADÉU nois   😀
                                   
                                         FI

2 thoughts on “Conte de Judit

  1. Irene

    He llegit el conte de la “Castanyera” i m’ha semblat que tens molta imaginacio per fer aquestes coses.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *