Context
“Mor una noia de 19 anys en un accident de trànsit a Sant Andreu de Llavaneres” CCMA. Notícies. Redacció
Una companya i un company de 3rESO de l’institut ha tingut un accident quan sortien de la discoteca, a causa del consum d’alcohol i drogues, fet que ha provocat que un d’ells quedi temporalment amb la mobilitat reduïda
a les dues cames.
L’equip tècnic de la direcció general de trànsit i la subdirecció general de drogodependències ha decidit que, amb les estadístiques a la mà, les seves campanyes publicitàries no són suficientment productives, doncs no arriben al públic jove.
Per aquest motiu han decidit realitzar un concurs amb l’alumnat de 3r d’ESO de tota Catalunya per a que els ajudi a crear una campanya de conscienciació publicitària.
Deixa un comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.