Com que alguns alumnes heu demanat més exercicis de matemàtiques per a repassar. Aqui teniu uns exericis de matemàtiques molt interessants. Aquestos exercicis són complementaris, és a dir, són per a ampliar els coneixements de l’assignatura.
El documents següent, mostra com treballar la ca·ligrafia d’una forma seqüenciada i estructurada. Si aneu seguint pas a pas, podeu millorar la vostra lletra.
Aquí teniu uns exercicis de cal·ligrafia per als nens i nenes que tenen una lletra una mica “distorsinada”. aquestos exercicis són de nivell inicial de cal·ligrafia:
En el tema IV de coneixement del medi, estem treballant les qualitats de so. La intensitats i el to són dues de les característiques més importants.
En aquest arxiu sonor, podeu escoltar su so agut i suau. L’arxiu serveix per mesurar l’edat auditiva de els personaes. Aquest so només el poden escoltar aquelles persones que tenen una edat auditiva inferior als 30 anys.
Els alumnes de 6è han treballat a classe de castellà, el poema de Jose de Espronceda titulat, Canción del pirata. Aqui teniu el poema treballat a classe.
Con diez cañones por banda,
viento en popa, a toda vela,
no corta el mar, sino vuela
un velero bergantín.
Bajel pirata que llaman,
por su bravura, El Temido,
en todo mar conocido
del uno al otro confín.
La luna en el mar riela
en la lona gime el viento,
y alza en blando movimiento
olas de plata y azul;
y va el capitán pirata,
cantando alegre en la popa,
Asia a un lado, al otro Europa,
y allá a su frente Istambul:
Navega, velero mío
sin temor,
que ni enemigo navío
ni tormenta, ni bonanza
tu rumbo a torcer alcanza,
ni a sujetar tu valor.
La classe de 6è ha fet una versió rap, esperem que us agradi: