MARIE CURIER. Ambiespai d’observació, creació d’hipòtesis, experimentació, …

Benvolgudes famílies,

Al llarg del curs els infants d’educació infantil trien ambiespais on poder continuar desenvolupant les seves capacitats i habilitats.

Us presentem l’ambiespai de Marie Curier. En el qual, pretenem que els nens i nenes aprenguin a través de la pròpia vivència amb diversos experiments, materials,… usant les seves estratègies i/o descobrint altres dels seus companys/es…

Què hi fem?

Observem amb lupes animalets, plantes, … i descobrim com són.

“Amanim”: barregem farina, macarrons, cigrons, … i després amb diferents “eines” (coladors, culleres, embuts, …) pensem com separar aquests elements i ho duem a terme.

“Coloregem”: tintem sucre i sal grossa amb colorant alimentici mitjançant comptagotes, descobrint el què passa.

“Xucla o no xucla?”: les pedres xuclen l’aigua? i les serradures? i les baietes i esponges? doncs ho comprovem!!!

“Sura o no sura”: posem objectes metàlics, de fusta, de suro,plomes … dins cubetes d’aigua i observem que uns suren i altres no!

“Transvasament d’aigua“: Pensar i dur a terme com dur aigua d’una cubeta a una altre amb xeringues, palletes, gots, culleres, …

Després d’experimentar parlem del què hem fet, del què ha passat, … i treiem conclusions.

Aquí teniu unes imatges per veure els nostres infants científics!!!

Marie Curier

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *