Sortida Fundació Miró.

El Divendres 20 d’abril les marietes de l’escola vam anar a la Fundació Joan Miró.
Una guia ens va fer un recorregut pel museu: Primer de tot vam seure a observar el Tapís i descobrir els símbols i colors més característics de la seva obra. Ens van explicar les diferents tècniques que utilitzava Joan Miró ( esquitxades, impressió de mans i peus…) asseguts davant d’un quadre molt gran.
La guia ens va portar fins a una escultura que ens va impressionar i agradar molt: Els enamorats.
Vam continuar la visita parant-nos davant d’altres obres.
Per acabar vam sortir a la terrassa de la Fundació per veure d’aprop les escultures que havíem vist amb foto anteriorment a la classe.
Amb molta gana i una mica cansats vam anar a dinar al parc Joan Miró. Després de dinar i jugar una mica vam anar a veure l’escultura : Dona i ocell que hi ha a la plaça de l’escorxador.
Ja sabem més coses de Joan Miró!!
Agraïm molt l’ajuda rebuda per part dels pares que ens van acompanyar. Gràcies.

La granja de Palaudàries

Va ser una experiència molt bonica. Els nens i nenes van poder experimentar i vivenciar la vida a la granja: Observant tots els animals, tocant-los, donant-los el menjar…
Agraïm molt a les mares que ens van acompanyar, ens van ajudar en tot moment, van tirar fotos i van col·laborar de les activitats atenent els alumnes d’allò més bé.
Fa fer molt bon temps i vam gaudir d’una experiència fantàstica.