GRÀCIES, GRÀCIES I GRÀCIES!!!

L’última tarda del curs ha estat molt emotiva…
Primer vam venir les mares que ens han ajudat en el préstec de la biblioteca i les mares que ens han ajudat en les lectures sistemàtiques. Els hi vam dedicar unes petites paraules i els hi vam donar uns diplomes signats per les dues classes. Mares, gràcies a vosaltres els nostres petits han millorat moltíssim!!!!

Després vam anar al pati on teníem 4 taules amb el menjar i les begudes que havíem comprat en el supermercat, vam menjar com si no haguéssim dinat.

Per últim, les mares i alumnes de 2n B tenien preparada una supersorpresa!!!! No tinc paraules per agrair el que vau fer, em vau fer moooooooolt feliç!!!
Petits us trobaré molt a faltar, cadascú de vosaltres sou únics, no canvieu mai!!!!

PREPAREM LA FESTA FINAL D’AMBIENTS

El curs ja s’acaba, i hem sortit al supermercat per preparar la festa dels ambients. Hem de comprar pica pica per la festa!!
Ens hem dividit en tres grups, cada grup tenia una missió diferent, calcular quant ens costaria, i calcular quin canvi ens havien de donar. Ho hem fet molt bé i hem gaudit molt. Quines ganes que arribi divendres a la tarda per menjar-ho tot!!!

SORTIDA AL MUSEU ABELLÓ

Fa uns dies la Vanessa i la Romina van anar a buscar al museu Abelló les maletes viatgeres de Joan Abelló. A través del joc, els alumnes de 2n, es van anar introduint al món del col·leccionisme i dels viatges de l’artista..

El divendres 15 de maig vam anar a la Casa del Pintor Abelló. Vam veure un lloc privilegiat i màgic on es pot descobrir la passió per l’art i pel col·leccionisme. A través d’una gran quantitat d’objectes, i principalment de pintures i escultures, ens hem apropat a diferents èpoques i mons.

PAE: contes de Pau

Gràcies a l’activitat que ens proporciona l’ajuntament, ens han explicat un conte de dos pingüins mascles que es troben un ou, al cap dels dies surt una cria i formen una família feliç. Ens han ajudat a refleccionar sobre la gran diversitat de famílies que hi ha al món i a ser conscients que la diferencia no és quelcom negatiu.