SANT JORDI

El dia de Sant Jordi ens ho vam passar molt bé.
Pel matí els pares i mares de l’AMPA van posar unes parades amb contes molt macos a l’entrada de l’escola. Vam escollir quatre i després vam fer una votació i ens vam decidir per un.
Tot seguit va venir la “Senyora Natura” i ens va explicar un conte. Us heu preguntat mai quin gust tindria la lluna? Nosaltres ho vam descobrir gràcies a aquest conte!
A la tarda, tota l’escola vam representar la llegenda de Sant Jordi amb balls de bastó.

Mireu que guapos i guapes anàvem

TINENÇA RESPONSABLE

Com que hem treballat els animals, ha vingut una treballadora de la protectora d’animals de Mataró. Ens ha ensenyat un video on hem vist com cuiden els animals que recullen del carrer. Ens ha portat una gossa molt simpàtica i molt ben educada amb la que hem après com educar el nostre gos i com tocar als gossos desconeguts.

LA CASTANYADA

Per la Castanayada ens vam vestir per l’ocasió, va venir la Senyora Castanyera i ens va explicar un conte molt original. Vam menjar castanyes i com que el temps no ens va permetre fer les danses que teniem preparades, vam fer una petita festa a la classe.

Mireu que guapos i guapes que anàvem!!

ANEM A CONÈIXER L’ANTIGA ESCOLA ROSA ORIOL

A la tardor vam fer una sortida pel nostre entorn proper i  vam anar a veure l’antiga escola Rosa Oriol. Quina sort que vam tenir: ens esparava una ex-alumna de l’escola!!!  Ens va explicar moltes coses de com era  l’escola i de com era la seva mestra, la Rosa Oriol. Vam decidir fer-nos una foto tots junts davant l’escola.

Passejant pel bosc vam agafar fulles de pi, de roure, d’alzina i bolets … També vam fer una guerra de fulles seques!!
Per tornar a l’escola vam agafar l’autobús, estàvem molt cansats però ens ho vam passar d’allò més bé!!!

Colònies a Can Miqueló

Aqui teniu un tastet de les nostres colònies a Sant Martí de Centelles. Estem gaudint molt del dia i de les activitats lúdiques relacionades amb el sistema solar.
Hem conegut al GRUGRU i l’estem ajudant a recuperar la seva nau i les seves pertinences, encara ens queda molta feina per fer. Fins aviat.

SEGON DIA
Hem passat bona nit i ens hem llevat amb molta energia!
Fa un dia assoleiat i ja hem començat les activitats del matí. Avui fem una mica de “boulder” com si fóssim l’Spiderman, ens enfilem dalt d’un pi ben alt equipats amb el casc i arnés; després resolem mots encreuats per tal de poder mirar amb un telescopi d’hidrogen i així veure la nostra gran estrella: el sol!!.
Aquesta nit ens espera el sopar SOPAR DE GALA!

Els nostres àpats

Anem a dormir!!

En Grugru, ahir, ens va regalar una gran festa. Per fer el sopar de gala ens vam posar la nostra super corbata espacial!! i ens va oferir un espectacle de titelles.
Avui ja és el darrer dia de la nostra estada a la casa de colònies de Can Miqueló. Com que fa molt bon temps hem pogut gaudir del viatge en coet i de jocs de gran format al fantàstic prat.
Les cares dels nens i nenes de les pastanagues, les síndries, les patates i les maduixes estan radiants, això vol dir que s’ho han passat molt bé.
Fins a la propera Grugru!!!.