4tA JA TENIM EL NOM DE LA CLASSE!

Com tots els anys, cada classe ha d’elegir el seu nom per a aquest curs d’acord amb una temàtica. Aquest curs escolar 2012-2013 la temàtica és “els invents, els inventors i els descobriments”.
A la nostra classe hem vist una presentació power point que tractava dels invents/descobriments més importants en la prehistòria i la història, així com també els inventors més coneguts, per tal de fer-nos una idea del què havíem d’elegir. Tot seguit, l’alumnat va fer propostes del tema a elegir i vam per les votacions, de manera que el tema elegit és… LA CÀMERA FOTOGRÀFICA!Esperem aprendre moltes coses d’aquest tema: qui va inventar la primera càmera fotogràfica i com era, la història de la càmera fotogràfica i els distints tipus de càmeres fotogràfiques que han existit i existeixen, les parts d’una càmera moderna, els distints plànols fotogràfics (pla americà, primer pla, primeríssim primer pla, pla general, pla zenital…)… i, per suposat, farem de fotògrafs i fotògrafes!
Esteu preparats i preparades? Somrieu!

Aquest article s'ha publicat dins de General, Projecte interdisciplinari i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.