COMENCEM EL PROJECTE DEL NOM DE LA CLASSE

COM JA SABEU, TOTS ELS ALUMNES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM TRIAT EL NOM D’UN ANIMAL PER IDENTIFICAR-NOS. NOSALTRES, ELS NENS I NENES DE P5. DESPRÉS DE FER UN LLISTAT D’ANIMALS I VOTAR EL QUE ENS AGRADAVA MÉS, HEM TRIAT SER LA CLASSE DE …

----------------

Publicat dins de General, P5 | Etiquetat com a , | 1 comentari

QUI MÉS S’ANIMA A INVENTAR-SE UN CONTE !!!

CONTE: AINA LA BALLARINA

LA CLÀUDIA VILAREGUT S’HA INVENTAT UN CONTE MOLT ORIGINAL!!!

Hi abia una begada una  nena que es deia Aina i era ballarina . A L’ Aina l’anava a veure tothom perque era molt guapa i ballava amb una rosa a la mà.
Un dia es va tacar  el  seu  bastit  prafarit de color rosa,  amb  una  maduixa.  Mentras
ella plorava va  veura  una marieta a dintra  del  teatra volant, com que li agradaven tant les marietes va parar de plorar. La marieta va llapar el vestit de L’Aina i li va treura la taca de color vermell , i l’Aina li va fer un peto i va sortir un cor gegant.

Publicat dins de General, P5 | Etiquetat com a | Deixa un comentari

EL SISTEMA SOLAR

Publicat dins de General, P5 | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

LA LLUNA

AQUÍ PODEM VEURE LA LLUNA COM GIRA AL VOLTANT DE LA TERRA I COM QUE REFLECTEIX LA LLUM DEL SOL, VA VARIANT EL TROS IL·LUMINAT. PER ACABAR D’ENTENDRE-HO AQUÍ TENIU UN  PETIT VIDEO.

ENLLAÇOS INTERESSANTS OSBRE L’ESPAI

EN AQUESTS ENLLAÇOS PODEU TROBAR INFORMACIÓ, FOTOGRAFÍES,  VÍDEOS, PER AMPLIAR CONEIXAMENTS I REFORÇAR TOT EL QUE JA HEM APRÈS. PASSA EL CURSOR PER SOBRE DE LES IMATGES O ENLLAÇOS  I SABRÀS QUÈ HI POTS TROBAR, DESPRÉS CLICA I COMENÇA A NAVEGAR AMB LA COMPANYIA DEL PARE O LA MARE.

ASTRONOMIA PER A NENES

NASA

L'UNIVERS A L'ESCOLA

EL SISTEMA SOLAR

LA LLUNA

PROJECTE: L’ESPAI

----------------

HEM INICIAT UN NOU PROJECTE DE TREBALL. A TOTS I TOTES  ENS INTERESSA SABER MOLT MÉS SOBRE L’ESPAI, ELS PLANETES, LES ESTRELLES, LA LLUNA I TOT L’UNIVERS. ENS SORPRÈN QUE UNA COSA TANT PROPERA COM ÉS EL FIRMAMENT QUE VEIEM DIA A DIA, ESTIGUI TANT LLUNY. TOT I QUE NOSALTRES NO ENS PODEM APROPAR A L’ESPAI, ELS TELESCOPIS, COETS, TRANSBORDADORS I SONDES ESPACIALS ENS APROPEN A AQUESTA REALITAT A TRAVÉS DE FOTOGRAFÍES I VIDEOS. PER AQUEST MOTIU, LES ACTIVITAT QUE ANIREM FENT PARTIRAN BÁSICAMENT DE LA IMATGE. TREBALLAREM EL LLENGUATGE PLÀSTIC, DESENVOLUPANT LA IMAGINACIÓ I CREATICITAT, I NO DEIXAREM DE COMPARTIR AMB TOTS ELS COMPANTYS I COMPANYES TOT EL QUE SABEM SOBRE UN TEMA TANT FASCINANT.

JUGUEM AMB L’UNIVERS

ARA QUE JA SABEM MOLT MÉS SOBRE L’UNIVERS I ELS SISTEMA SOLAR, AQUÍ TENIU DUES ACTIVITATS DEL JClic PER FER-LES AMB ELS VOSTRES FILLS. (recordeu que heu d’intal·lar el Java per obrir aquests jocs)
L'UNIVERS

ELS PLANETES

Publicat dins de General, P5 | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Publicat dins de General, P5 | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

LES TRES BESSONES TAMBÉ ENS EXPLIQUEN

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

CLICA LA IMATGE I GAUDEIX!

CANÇONS DE SANT JORDI

Sant Jordi arriba