ARRIBADA D’EN CARNESTOLTES

El dimecres a la tarda vam anar tots a l’edeo per rebre en Carnestoltes. Després de llegir el pregó el va obsequiar amb una ballada de danses a les pistes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *