Aquest és un projecte que s’adreça, al mateix temps, als alumnes de sisè i de P5
Cada alumne de sisè assumeix de ser el padrí o padrina de lectura d’un nen o nena de P5; el mateix nen o nena que a finals de curs baixarà donant-li la mà per acomiadar-lo.
Per exercir aquest padrinatge, quinzenalment mig grup de sisè es trobarà amb mig grup de P5 i els llegiran i explicaran contes, potenciant l’expresió oral dels petits i procurant mica en mica els progressos en lectura dels petits.
Les incidències que en el procés es vagin generant i els títols dels llibres que es vagin llegint, quedaran apuntats en un diari per tal de poder-ne fer memòria.
Amb aquest projecte pretenem a més d’estimular la lectura dels petits, de potenciar els contactes i col•laboració entre grans i menuts i treballar l’assumpció de tasques i responsabilitats dels més grans.
Es Molt divertit mola 🙂
Es molt bona idea aixó de padrinatge
Hola sóc una alumne de l’Escola i vaig a 6è i es genial fer padrinatge,ensenyes els nens a llegir i a mi em fa molta il.lusió