LA COMISSIÓ DE LA BIBLIOTECA INFORMA
- Obrim la biblioteca i fem servei de préstec tots els dimarts i dijous de 17 a 17,30h. Animeu-vos, que hi ha llibres de tota mena i per a totes les edats.
- Els alumnes de cinquè i sisè tenen servei de préstec cada setmana dins de l’horari lectiu. És important que a casa cuidin molt bé els llibres de la biblioteca i els retornin a temps.
- Durant el curs hi haurà diverses exposicions temàtiques per treballar als diversos nivells: ara mateix en tenim una de poesia.
- A la porta de la biblioteca trobareu informació de tallers i activitats a les diverses biblioteques públiques de Mataró. Hi podeu passar estones molt interessants.
BONA LECTURA PER A TOTHOM!!