Anàlisi i tractament de dades

La sessió d’avui aprendrem a fer l’anàlisi i el posterior tractament de dades, la setmana passada vam fer la recopilació de dades amb en Fernando, vam programar tots els sensors de l’estació de qualitat de l’aire per tal disposar de les dades mitjançant el programa ArduinoBlocks.

L’objectiu d’aquesta entrada és donar a conèixer les meves dades recopilades durant la sessió que vam fer amb en Fernando i amb el kit de l’estació.

Analitzarem les dades i entendrem els valors obtinguts.

Insereixo el document generat.

En el meu cas vaig poder capturar diverses dades gràcies als diferents sensors que hi ha presents al kit de l’estació de qualitat de l’aire.
Vaig poder extreure les dades de: Del diòxid de carboni, de la temperatura, de la pressió atmosfèrica, del nivell de llum, del nivell de so, de la humitat.

De totes les dades, he triat les dades de Temperatura i Nivell de llum, que són les que es reflecteixen a la fulla d’anàlisis de resultats.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *