Monthly Archives: February 2008

Pels més nostàlgics…

Una de les meves grans aficions és la música, així doncs, al meu bloc no hi podia faltar un apartat dedicat a poder escoltar totes aquelles cançons que m’agraden (i desitjo que també a vosaltres) i/o que em provoquen algun tipus de connotació personal.

Com podeu comprovar, he començat amb un clàssic d’un dels meus grups predilectes en català. Segur que a cadascú de vosaltres us porta records inoblidables de la vostra joventut.

Novetat en substitucions: infantil, primària i música!!!

Sense haver sortit de l’escola les substitucions a diversos mestres han anat en augment des de la tornada de les vacances. Algunes d’aquestes han estat substitucions diferents, sobretot per dos motius: en primer lloc perquè es tractava de fer classes de música i infantil (que no són les meves especialitats), i en segon lloc, perquè això comportava tenir alumnes de menys de cinc anys (que tampoc em pertoquen).

En algunes de les classes de música vaig tenir l’ajuda de la Laura i en Josep, practicants que durant dues setmanes han estat entre nosaltres. Les classes han estat divertides i entretingudes, sobretot amb els més petitets; aquí en podeu veure algun exemple.